منو دیجیتال و صنعت رستوران
رستوران رفتن و گذراندن اوقات فراغت یکی از تفریحات جوانان و خانواده ها است. بسیاری از مردم از رفتن به کافی شاپ ها و رستوران ها لذت می برند، اما ظهور ویروس کرونا بر این ادامه مطلب
وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
رستوران رفتن و گذراندن اوقات فراغت یکی از تفریحات جوانان و خانواده ها است. بسیاری از مردم از رفتن به کافی شاپ ها و رستوران ها لذت می برند، اما ظهور ویروس کرونا بر این ادامه مطلب
در حالی که اولویت ها و ترجیحات مردم تغییر کرده و هنوز برخی از جنبه های همه گیری باقی مانده است، سایت سی ایکس نتورک خلاصه ای از پیش بینی های ترندهای رفتار و تجربه ادامه مطلب
تحولات دیجیتال موفق بدون تلاش گسترده کسب و کار، تغییر تفکر و فرآیندها، بکارگیری فناوری های مناسب و همچنین بدون راهنمایی از مدیر اطلاعات و مدیر فناوری (مدیر دیجیتال) ماهر اتفاق نمیافتد. در این مقاله به ادامه مطلب
هر مدیری می داند که ایجاد تحول دشوار است، به ویژه تحول دیجیتال. 93 درصد مدیرانی که اخیرا توسط تحقیقات هانوفر مورد بررسی قرار گرفتند، گفته اند که شرکت آنها در حال ایجاد نوعی از تحول ادامه مطلب
بیشتر سازمان ها و شرکت ها، منابع مالی خود را برای جمع آوری، ذخیره، ایمن سازی و تجزیه و تحلیل داده ها سرمایه گذاری می کنند. نظرسنجی اخیر Bain گزارش می دهد که حدود دو ادامه مطلب
تحول دیجیتال، شرکت ها را مجبور می کند تا مدل های کسب و کار خود را تغییر دهند و با واقعیت بازار جدید سازگار شوند. نکته جالب در این مورد این است که، این شرکت ادامه مطلب
تجربه مثبت مشتری برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است، زیرا مشتری خوشحال احتمالاً به مشتری وفادار تبدیل می شود و به شما در افزایش درآمد کمک می کند. بهترین بازاریابی، مشتری است ادامه مطلب
تقاضای مصرف کنندگان برای راحتی و تجربه های دیجیتالی یکپارچه، روز به روز در حال افزایش است و همه گیری کرونا این روند را تسریع کرد. کویید 19 به طور غیرقابل انکاری موج هایی را در ادامه مطلب
درگاه پرداخت اینترنتی، دروازه تجارت الکترونیک کسب و کار شما است. دروازه ای که با انتخاب درست شما، رو به افزایش سرعت فروش و سودآوری پایدار خواهد بود. افزایش فروش و سودآوری، نخستین دغدغه هر کسب و ادامه مطلب
کسب و کار مدرن، هرجا مشتری حضور دارد، حاضر است. اگر مشتری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام حضور دارد، کسب و کار مدرن از کانال شبکه های اجتماعی برای فروش کالا و ادامه مطلب
بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) مجموعه ای از استراتژی ها به منظور حفظ مشتریان و تمایل مجدد آنها به خرید است. برای نخستین بار، مطالعه محققان دانشگاه هاروارد نشان داد تنها با افزایش 5 درصدی در حفظ ادامه مطلب
به وضوح شاهد آن هستیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین کانال های فروش کسب و کارها به طور مستقیم یا غیر مستقیم (رسانه بازاریابی) مورد استفاده قرار میگیرد. به طوریکه اکثریت ادامه مطلب
پیش از هر زمان دیگر و به واسطه عصر ارتباطات، شاهد افزایش کسب و کارهای اینترنتی هستیم. کسب و کارهایی که از ظرفیت اینترنت برای فروش کالا و خدمات خود استفاده می کنند تا بتوانند ادامه مطلب
امروزه با توجه به رشد گسترده فضای مجازی و درگیری بسیار زیاد انسانها با این فضا،در واقع میتوان گفت که همه افراد و صاحبان کسب و کار توان ویژه ای برای فضای مجازی خواهند گذاشت ادامه مطلب