مطالب اخیر
مشاهده بیشترهمه آنچه که باید در مورد فروشگاه مجازی بدانید و قابلیتهای فروشگاه مجازی
فروشگاه مجازی به طور گستردهای در حال رشد است و جایگاه ویژهای را در میان فروشهای آنلاین به خود اختصاص داده است. در گذشته مردم کمتر به فروشگاه مجازی اعتماد میکردند، اما اکنون با ظهور ادامه مطلب
منو دیجیتال و صنعت رستوران
رستوران رفتن و گذراندن اوقات فراغت یکی از تفریحات جوانان و خانواده ها است. بسیاری از مردم از رفتن به کافی شاپ ها و رستوران ها لذت می برند، اما ظهور ویروس کرونا بر این ادامه مطلب
منو دیجیتال چرا مهم است؟
آیا منوی رستوران شما در وب سایت شما قابل مشاهده است؟ طبق تحقیقات اوپن تیبل، 93% از مردم قبل از صرف غذا، منوهای دیجیتال آنلاین را مطالعه می کنند و اگر منو شما قابل مشاهده ادامه مطلب
فناوری پرداخت روی میز: جدیدترین روش پرداخت آنلاین در رستوران و کافی شاپ
با گسترش روزافزون همه گیری کرونا، انتظارات مشتریان به کلی تغییر کرده است و صنعت رستورانداری در حال تطبیق دادن خود با شرایط است تا همه افراد احساس امنیت کنند. این منجر به نوع جدیدی ادامه مطلب
فناوری ان اف سی (NFC) در پرداخت و مزایای پرداخت بدون تماس
طیف وسیع مزایای پرداختهای بدون تماس (NFC) مانند معاملات سریع و آسان تر و با امنیت بیشتر، این گونه پرداخت را بسیار محبوب کردهاند. سادگی و کارامدی استفاده از فناوری ان اف سی در پرداخت ادامه مطلب
فناوری QR در پرداخت و مقایسه آن با پرداخت NFC
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، پرداخت های بدون تماس محبوب تر شدند، اما شاید بتوان با قطعیت گفت که پاندمی کویید 19 بود که پرداخت های بدون تماس را به راه حل اجباری تمام بیزنس ادامه مطلب
فروش مدرن: راهکار مطمئن افزایش فروش در اینستاگرام
کسب و کار مدرن، هرجا مشتری حضور دارد، حاضر است. اگر مشتری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام حضور دارد، کسب و کار مدرن از کانال شبکه های اجتماعی برای فروش کالا و ادامه مطلب
صفحه پرداخت اختصاصی و 7 مزیت تکرار نشدنی برای اشخاص و کسب و کارها
اگر شما هم تمایل دارید به جای ارسال شماره کارت بانکی، فقط یک لینک با نام دلخواه برای دریافت وجه هوشمندانه داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید. اگر شماره تماس همه افرادی که ادامه مطلب
شعبه مجازی رستوران و کافه چه معنا و کاربردی دارد؟ نکاتی که باید بدانید
با وجود اینترنت و گوشیهای هوشمند افراد دیگر به جای انتظار در صفهای طولانی، از خدمات الکترونیکی استفاده میکنند. تقریباً همه ما اپلیکیشنهای مختلفی در گوشی هوشمند خود داریم که با استفاده از آن در ادامه مطلب
شعبه مجازی چیست؟ اهمیت و مزایای آن کدامند؟
خرید و فروش آنلاین به بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. شعبه های مجازی به مردم این امکان را می دهند که از خانه هایشان راحت و بدون فشار فروشنده خرید ادامه مطلب
راهنمای نحوه ایجاد یک کسب و کار داده محور
بیشتر سازمان ها و شرکت ها، منابع مالی خود را برای جمع آوری، ذخیره، ایمن سازی و تجزیه و تحلیل داده ها سرمایه گذاری می کنند. نظرسنجی اخیر Bain گزارش می دهد که حدود دو ادامه مطلب
راه اندازی کسب و کار اینترنتی در 3 گام
کسب و کار اینترنتی (یا تجارت اینترنتی، فروش اینترنتی، تجارت الکترونیک) به معنی استفاده از ظرفیت اینترنت برای فروش محصولات یا خدمات است. شاید استفاده از این ظرفیت، بی انتها باشد، اما برای ایجاد کسب ادامه مطلب
دریافت کد رهگیری مالیاتی: آموزش تصویری گام به گام
به گزارش روابط عمومی شرکت ماپرا و به نقل از شاپرک، پیرو ابلاغ بانک مرکزی و شرکت شاپرک، تمامی پذیرندگان شبکه پرداخت کشور و متقاضیان دستگاههای کارتخوان بانکی (POS)، ابزارهای پرداخت و درگاه پرداخت اینترنتی، ادامه مطلب
درگاه پرداخت مدرن و نقش آن در افزایش فروش کسب و کار اینترنتی
درگاه پرداخت اینترنتی، دروازه تجارت الکترونیک کسب و کار شما است. دروازه ای که با انتخاب درست شما، رو به افزایش سرعت فروش و سودآوری پایدار خواهد بود. افزایش فروش و سودآوری، نخستین دغدغه هر کسب و ادامه مطلب
درگاه پرداخت اختصاصی چیست؟ چگونه درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشیم؟
در شرایطی که روزانه بر تعداد کسب و کارهای اینترنتی افزوده می شود، همه ما تجربه پرداخت اینترنتی برای دریافت محصول یا خدمتی داشته ایم. به طور نمونه از سایت های فروش آنلاین محصولی را ادامه مطلب
داده محوری؛ راهکار مطمئن افزایش اطمینان به آینده برای شما
استفاده از داده ها توسط سازمان ها برای بهبود بهره وری عملیات خود و ایجاد نوآوری مسئله جدیدی نیست. از اوایل قرن بیستم، شرکتها از تکنیکهای مدیریت «علمی» برای بهرهبرداری بیشتر از داراییهای خود، چه ادامه مطلب
چهار معیار کلیدی برای سنجش رضایت مشتری
ایجاد رضایت مشتری فراتر از به حداقل رساندن شکایات آنها است. در دنیای امروز تجربه مشتری مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها به شمار می رود. در این مطلب به ادامه مطلب
چه چیزی یک شعبه مجازی را موفق می کند؟
دستگاه های موبایل و تبلت ها روند خرید و مسیر خرید را تا حد زیادی تغییر داده اند. این روزها می توانید از روی صندلی مورد علاقه خود هر چیزی از پیتزا گرفته تا جزیره ادامه مطلب
چگونه داده ها باعث افزایش درآمد رستوران ها می شوند؟
از آنجایی که دیجیتالی سازی چشمانداز عملکردی و عملیاتی صنعت رستورانداری را تغییر میدهد، شرکتهای مستقل بزرگ و صاحبان امتیاز از داده محوری استفاده می کنند به این امید که به آنها در موفقیت در این چشمانداز ادامه مطلب
چگونه با مهندسی منو درآمد را افزایش دهیم؟
منوی رستوران یکی از مهمترین ابزارهای فروش کافه رستوران است. یک نظرسنجی Gallop نشان داد که یک مشتری به طور متوسط تنها 109 ثانیه را صرف مطالعه یک منو می کند. در طول این مدت، آنها منو ادامه مطلب
چطور یک فروشگاه مجازی حرفه ای بسازیم
امروزه با توجه به رشد گسترده فضای مجازی و درگیری بسیار زیاد انسانها با این فضا،در واقع میتوان گفت که همه افراد و صاحبان کسب و کار توان ویژه ای برای فضای مجازی خواهند گذاشت ادامه مطلب
چطور به فرایند شناخت مشتری و توسعه بازار سرعت دهیم؟با کمترین هزینه!
امروزه با توجه به رشد گسترده فضای مجازی و درگیری بسیار زیاد انسانها با این فضا،در واقع میتوان گفت که همه افراد و صاحبان کسب و کار توان ویژه ای برای فضای مجازی خواهند گذاشت ادامه مطلب
چرا از ماپرا استفاده کنیم؟ 22 منفعت ماپرا برای کسب و کار شما که نمی خواهید از دست بدهید.
جز چه گروهی از کسبوکارها هستید؟ قصد دارید تازه کسبوکار خود را شروع کنید؟ کسبوکار حضوری دارید و میخواهید فروش آنلاینِ آسان و حرفه ای را تجربه کنید؟ میخواهید همچون مغازه حضوری در یک خیابان، برندتان در گوگل جایی ادامه مطلب
چرا ابزارهای فروش اینترنتی برای کسب و کار اینستاگرامی ضروری است؟
به وضوح شاهد آن هستیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین کانال های فروش کسب و کارها به طور مستقیم یا غیر مستقیم (رسانه بازاریابی) مورد استفاده قرار میگیرد. به طوریکه اکثریت ادامه مطلب
جمع آوری کمک های خیریه با انتقال وجه به شیوه خلاقانه
کمک های خیریه در کشور ما به ویژه در شرایط بحرانی مانند وقوع حوادث طبیعی چون سیل و زلزله یا بیماری همچون کرونا، گره از برخی مشکلات هم وطنانمان باز کرده است. در این شرایط ادامه مطلب
ترندهای صنعت رستوران در سال 2022
صنعت رستورانداری یک صنعت پویا و همیشه در حالِ تغییر است. ترندهای رستوران که هر روز ظاهر می شوند، ادامه موفقیت آمیز آن را دشوار کرده است. به خصوص در دو سال گذشته، صنعت رستوران ادامه مطلب
ترندهای تجربه مشتری در سال 2022
در حالی که اولویت ها و ترجیحات مردم تغییر کرده و هنوز برخی از جنبه های همه گیری باقی مانده است، سایت سی ایکس نتورک خلاصه ای از پیش بینی های ترندهای رفتار و تجربه ادامه مطلب
تحول دیجیتال: 11 عادت تیم های موفق
هر مدیری می داند که ایجاد تحول دشوار است، به ویژه تحول دیجیتال. 93 درصد مدیرانی که اخیرا توسط تحقیقات هانوفر مورد بررسی قرار گرفتند، گفته اند که شرکت آنها در حال ایجاد نوعی از تحول ادامه مطلب